Tisztelt Ügyfeleink. Sajnálattal értesítjük önöket, hogy a kialakult rendkívüli gazdasádi helyzet miatt minden fuvarunknál 2500ft kiszállási díj bevezetésére kényszerültünk,amely nem szerepel a tarifaszámlálóban megjelenített összegben, valamint a várakozási díj mostantól az első 15 perc 1500ft az azt követő díj percenként 200ft. Az elsö 10 perc természetesen továbbra is ingyenes! Kérjük továbbá, hogy a kitérőket, megállókat a fuvar megrendelésekor a diszpécsernek jelezni szíveskedjenek, mert ennek hiányában azokat a sofőr (leterheltségtől függően) megtagadhatja!
Értékelés

Kérjük segítse munkánkat az alábbi rövid értékelőlap kitöltésével! A telefonszám megadására a fuvar és a sofőr azonosításához van szükség, azt marketing célokra sohasem használjuk, illetve harmadik félnek sem adjuk tovább! Szükség esetén a megadott e-mailcímen lépünk kapcsolatba Önnel.

Ügyfélszolgálat

Célunk, hogy folyamatosan elérhető, udvarias, segítőkész, és felkészült diszpécserünk minden szükséges információval az Ön rendelkezésére álljon. Mennyire sikerült?

Pontosság

Célunk, hogy a fuvar megrendelésekor a diszpécser által jelzett érkezési időt maximum 10 perc toleranciával minden esetben tartani tudjuk. Mennyire sikerült?

Sofőr

Célunk, hogy Ön minden esetben egy kompetens, udvarias, és ápolt sofőrrel utazhasson. Mennyire sikerült?

Utazás

Célunk, hogy Ön az utazás során végig biztonságban és komfortosan érezze magát. Mennyire sikerült?

Fizetés

Célunk, hogy fizetéskor se az összegre se a választott fizetési módra tekintette ne érjék kellemetlen meglepetések. Mennyire sikerült?

Ár-érték arány

Célunk, hogy minden fuvar során színvonalas de megfizethető szolgáltatást biztosítsunk. Mennyire sikerült?

Weboldalunk a legjobb felhasználói élmény érdekében sütiket (cookie) alkalmaz. Weboldalunk használatával jóváhagyja a sütik használatát.
Bezárás