Az Európa Sofőrszolgálat megalapítása előtt többéves tapasztalatra tettünk szert más szolgáltatóknál a szakmában jellemző munkakörök mindegyikében. Mint sokan mások, egyetemi éveink alatt mi is kiegészítő jelleggel kezdtünk sofőrként dolgozni, majd később fuvarszervezőként és diszpécserként részletes ismereteket szereztünk az ügyfelek jellemző igényeivel és sofőrszolgálatok működésével kapcsolatban. Munkánk során sofőrként több ezer, koordinátorként több tízezer fuvart bonyolítottunk le, miközben közvetlen kapcsolatot tartottunk fenn mind egyéni mind vállalati ügyfeleinkkel. Visszajelzéseiket és belső tapasztalatainkat szintetizálva igyekszünk olyan, minőségében és stílusában új szolgáltatást nyújtani, amely szakít az eddigi gyakorlattal és valóban európai szintre helyezi a mércét.
Célunk, hogy munkánkkal eloszlassuk a sofőrszolgálatok irányában jelenleg tapasztalható általános bizalmatlanságot. Álláspontunk szerint ennek – a legtöbb ügyfél számára sajnos ismert – fő okai a szolgáltatókra jellemző pontatlanság, kiszámíthatatlanság, rugalmatlanság és szervezetlenség, valamint az átláthatatlan üzleti háttér. Ezen problémák megoldása érdekében az Európa Sofőrszolgálatot hét egyszerű alapelv köré szerveztük, amelyeket (egykori) cégérünkben látható hét csillag is reprezentál. Ezek az alábbiak:
Ezen elvek mentén hosszú távú, kölcsönösen előnyös kapcsolatok kiépítésére törekszünk annak érdekében, hogy utasaink minden esetben az általuk elvárt színvonalú szolgáltatásban részesüljenek. Ennek megfelelően visszatérő ügyfeleink számára folyamatos kedvezményeket biztosító törzsutas-programot indítottunk. Ha Ön is szeretné megtapasztalni milyen egyszerű és kényelmes lehet a sofőrrel történő utazás, hívja bizalommal az Európa Sofőrszolgálatot!
Budapest, 2012. október 31.
Ormos Balázs - okl. könnyűipari mérnök, a Szövetkezet elnöke
Szalai László - okl. közgazdász, az Igazgatóság tagja